Tingimused

Miinimumtasu

  • Kolimisteenuse ja transporditeenuse miinimumtasuks on esimese tunni tasu, või vastavalt pakutud teenusele ja kokkulepele
  • Pärast esimest tundi arvestatakse aega veerandtunni täpsusega. Näiteks kui tööle kuluv aeg on 1 tund ja 6 min, siis ümmardatakse 1 tunniks ja 15`ks minutiks.

Töö algus ja lõpp

  • Kolimisel või mõne muu meie teenuse töö arvestus algab siis, kui kolijad – töömehed on jõudnud objektile.
  • Lõppeb kui viimane ese on tõstetud objektile ja Kliendi poolt on allkirjastatud vastuvõtu, – üleandmisakt (saateleht)

Maksmine ja maksetähtaeg

  • his explanation Eraisikutele – kohe peale töö lõpu kas sularahas või panga nutiterminaliga. Ülekandega maksmisel on arve makse tähtaeg 3 kalendri päeva
  • my company Firmadele – kas sularahas peale töö lõpu, panga nutiterminaliga või ülekandega. Ülekandega maksmisel on arve makse tähtaeg 5 kalendri päeva
  • Koostööpartneritele kokkulepel

Kuidas esitatada päringut või tellimust?

  • Kolimisteenuse tellimuse esitamine toimub http://nottsbushido.co.uk/hotstore/Hotsale-20150822-36842.html ig markets binäre optionen demokonto ainult e-maili kaudu.
  • Telefoni teel tellimusi ei võeta vastu, telefoni teel ainult üldinformatsioon ja konsultatsioon kolimisteenuse kohta.
  • Tellimuse esitamisel:
    • Valige kolimiseks soovitud päev, või sobivate päevade vahemik.
    • Valige sobiv kolimisaeg, või ajavahemik.
    • Sisestage täpne aadress (maja number, korteri number, linn).
    • Missugune on korrus, kas on lifti olemasolu, kas trepikojad on kitsad või laiad?
    • Kas soovite pakkimisteenust?
    • Kas on vajalik mööbli lahti ja kokku monteerimine
    • Võimalik täpne kirjeldus, mida ja kui palju on vaja kolida (mitu kolimiskasti, mitu koti, mitu mööbliesemet jne)

  • Mööbli ja gabariitsete asjade mõõdud?
  • Valige mitu kolimisspetsialisti soovite. 1 kolimisspetsialisti tellimisel arvestage, et keegi peab aitama. 1 kolimisspetsialisti tellimisel peab töömaht olema mõistal määral.
  • Kas soovite meiega kaasas sõita?
  • Kui Teate, et ligipääs on keeruline Teie maja juurde, siis andke kindlasti märku. Kolijad saavad kiiremini Teieni jõuda.
  • طرق سريعة سهلة لربح المال Kolimisel kindlasti organiseerige parkimiskoht, võite üks päev ette trepikoja ukse ette kirja jätta ja paluda, et kolimise päeval, kindlal kellaajal, oleks parkimiskoht vaba. Inimesed on mõistlikud, saavad sellest aru. Võib juhtuda nii, tihti juhtub nii, et pole parkimiskohta, tee on kitsas, autot peab parkima eemale, mis omakorda pikendab kolimisaega ja Teie rahalist resurssi kulu.
  • Võimalikult põhjalikumalt kirjeldades töö ülesannet, saate objektiivse vastuse ajakulu ja hinna kohta. Sammuti hoiate meie ja Teie aega. Tänud = )

Kuidas toimub kolimine väljaspool Tallinna?

  • Arvestatakse kilometraaž meie kontorist (Laki 14a, Tallinn) kuni kliendi kolimise alguspunktini, kolimis lõpp punkt kuni meie kontori Laki 14a. Kilomeetri hind edasi tagasi korrutatakse vastavalt valitud kolimisautole.
  • Kilometraaž Eesti siseselt arvestatakse Regio kaardi järgi http://pump.regio.ee/kaart/
  • Lisandub tunnitöö peale ja mahalaadimisel, vastavalt kolimisspetsialistide kogusest ja auto tüübist

Kui pikalt peaksite kolimisest ette teatama?

Mis on kolimisteenuse hinna sees?

  • Kolimisteenuse hinna sees, vastavalt teenusele, on vastav arv kolimisspetsialiste
  • Lihtsama mööbli lahti/kokku monteerimine. Keerulisema mööbli kokkupanek eraldi tellimisel.
  • Kolimisvahendid, tõsterihmad, kinnitusrihmad
  • Pakkimine.
  • Pakkimismaterjal lisa tasu eest (mullikile, pakkimiskile, pappkastid)
  • Peale ja mahatõstmine ükskõik mis korrusele
  • Transport
  • Käibemaks
  • Kiirus
  • Raskete ülesannete lahendamine
  • Ettevaatlikus

Teenuste broneerimine ja broneeringu tühistamine

  • Teenuste broneerimine toimub ainult e-maili teel. Telefoni teel tehtud broneeringutele palume teha kinnituse e-mailile.
  • Broneeringu tühistamine on aktsepteeritav kuni 48 tundi enne kolimise algust.
  • Juhul kui kolijad on jõudnud objektile ja tellimus annuleeritakse kliendi põhjuste pärast, siis klient on kohustuslik maksma väljakutse tasu Tallinna piires 20 eur

Kolimisteenus Eestist välismaale ja vastupidi

  • Arvestatakse kilometraaži hind edasi-tagasi vastavalt valitud teenusele
  • Kilometraaž arvestatakse www.google.maps.com kaardi järgi
  • Hinnale lisandub peale ja mahalaadimisaeg vastavalt teenusel
  • Lisanduvad laeva ooteajad, laeva piletid, ööbimised, kiirteede hinnad

Kolimisteenused nädalavahetustel ja õhtune aeg

Lisainformatsioon:

  • www.uksestukseni.ee lehel päringu täites Klient kinnitab ja nõustub kasutajatingimustega, mis on kajastatud sellel lehel.
  • Kolimisteenuste tunnipõhised hinnad on sätestatud hinnakirjas. Hindadele on käibemaks juba juurde arvestatud . Üldjuhul tehakse igale kolimisele personaalne hinnapakkumine, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
  • Kolimisel muretsege palun parkimiskoht kolimisautole või luba, mis asuks hoonele võimalikult lähedal, vastasel juhul võtab kolimine palju aega, kuna sõidutee blokeerimine on keelatud.

  • Kolitav vara peab olema tellija oma või tellija omab õigust kolitavat vara ühest kohast teise kolida

  • Kolimisettevõte ei ole vastutav vara päritolu üle ning ei sekku varade jagamise küsimustesse. Kolimismeeskond lähtub tellija soovist ning sellega võtab tellija vastutuse varasid ühest kohast teise kolida.

  • Kolitav vara peab mõistlike pingutuste piires mahtuma läbi uste ning muude kitsaste kohtade. Kolimisettevõte ei demonteeri maja- või korteriuksi, aknaid, seinu vms sellekohast eelnevat infot omamata.

  • optinoyard Kolitav vara peab olema pakitud nii, et see mõistliku käsitlemise ning transpordi käigus ei puruneks. Juhul kui on kliendipoolne pakkimine.

  • http://chalkstreamflyfishing.co.uk/ĀÂ Kõik kolitav vara peab olema korralikult pakitud. Kui klient loobub pakkimisest, meie ei vastuta asjade purunemise, määrdumise või mõne muu kriimustuse eest.

Meiepoolne vastutus

  • Kolimisettevõte vastutab laadimise või transpordi käigus tellija varale või hoonele põhjustatud kahjude eest

  • Kolimisettevõte ei vastuta vara purunemise eest, Tastylia, Tadalafil Oral Strip kui see oli tellija poolt ebapiisavalt või valesti pakendatud.

  • Kolimisettevõte ei vastuta tagajärgede eest, mida klient või teised kolimisettevõttega mitteseotud isikud põhjustada võivad (näiteks klient ja kliendi sõbrad aitavad asju laadida), seejuures ei võta kolimisettevõte vastutust kolmandate isikute (kliendi sõprade, abiliste jt isikute) tegevuse üle. See hõlmab kõikvõimalikke materiaalseid kahjusid ning kõikvõimalikke kehavigastusi, mis tulenevad valedest töövõtetest.

  • Pretensiooni saab esitada 3 kalendripäeva jooksul. Hilisemad pretensioonid ei võeta vastu.  Võimalikud vaidlused ja arusaamatused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse olukord vastavalt Eestis kehtivale seadusandlusele.

Start typing and press Enter to search