Tingimused

Miinimumtasu - Aja arvestus

  • Kolimisteenuse ja transporditeenuse miinimumtasuks on esimese tunni tasu, või vastavalt pakutud teenusele ja kokkulepele
  • Pärast esimest tundi arvestatakse aega veerandtunni täpsusega. Näiteks kui tööle kuluv aeg on 1 tund ja 6 min, siis ümmardatakse 1 tunniks ja 15`ks minutiks.
  • Arvestatakse iga alustatud veerand tunnist

Maksmine ja maksetähtaeg

  • Eraisikutele – kohe peale töö lõpu sularahas saatelehe alusel.
  • Firmadele – kas sularahas peale töö lõpu saatelehe alusel või ülekandega. Ülekandega maksmisel on arve maksetähtaeg 1 kalendripäev peale arve väljastamist.
  • Koostööpartneritele ja lepingulistele klientidele kokkulepel

Töö algus ja lõpp

  • Tallinna piirkond: Pirita, Kristiine, Põhja-Tallinn, Mustamäe, Lasnamäe, Nõmme, Kesklinn.
    • Kolimisel või mõne muu meie teenuse töö arvestus algab siis, kui kolijad – töömehed on jõudnud objektile.
    • Lõppeb kui viimane ese on tõstetud objektile ja Kliendi poolt on allkirjastatud vastuvõtu, – üleandmisakt (saateleht)
  • Väljaspool Tallinna
    • Piirkonnad, kus lisatakse sõiduaeg, et objektile ja tagasi jõuda: Viimsi vald, Harku vald, Rae vald, Saue vald, Maardu vald, Saku vald, Kiili vald, Jõelähtme vald ja kaugemad piirkonnad
    • Üldajale lisandub kilometraazitasu või ajatasu, et objektile jõuda pealelaadimisele ja pärast töö lõpu tagasi Tallinnasse baasi. Kehtib kui peale- ja mahalaadimiskohad on väljaspool Tallinna.
    • Algus ja lõpp-punktiks on Mustamäe tee 6b, marsruuti  ja aega arvestatakse vastavalt google.maps kaardi järgi

Hinnakiri 2018

  • Kolimisteenuswww.uksestukseni.ee/hinnakiri/
  • Transporditeenuswww.uksestukseni.ee/transporditeenus-ja-kaubavedu
  • ERITÕSTETÖÖ
    • Eritõstetöö on töö, kus 1 kolitav või transporditav ühik kaalub rohkem kui 90 kg ja mida peab tõstma ainult füüsilise jõuga.
    • Eritõstetöö on töö, kus kolitav või transporditav element mõistlike pingutuste piires ei mahu läbi uste ning muude kitsaste kohtade.
    • Eritõstetöö hind on eelnevalt kooskõlastatud Kliendiga läbi kirjavahetuse.
    • Kui klient ei maini eelnevalt kirjavahetuses, et tegu on raskema elemendiga, siis kolimismeeskond kooskõlastab hinda kohapeal Kliendiga ja teostab tõsteteenust (juhul kui on selleks ettevalmistatud).
    • Kui Klient eelnevalt ei maini raskest elemendist, siis kolimismeeskonnal on õigus loobuda eritõstetööst.
  • Hinnakirja erinevus vastavalt kalendripäevale – esmaspäevast reedeni lahtiolekuaegadel on fikseeritud töötunni hind vastavalt valitud teenuse hinnakirjale. Laupäeval on hinnad kõrgemad kui argipäevadel. Pühapäeval on kõige kõrgem hind.

Mis vahe on transpordi, - ja kolimisteenusel? Definitsioonid.

  • TeenusTransporditeenus – Autojuht koos transpordiga. Eeldab, et peale ja mahalaadimistööd on mõistlikus koguses, mida saab autojuht üksinda võtta ja ei ületa 15 min pealelaadimist ja 15 min mahalaadimist. Eeldab, et kaup on kas estakaadi või kohe välisukse juures.
    • Kui tellida “Transporditeenust” kolimistöö jaoks, siis autojuht aitab autot ladustada (kaubaruumi siseselt – õige ja mahukas paigutus ja kinnitus). Meie poolt transport, Kliendi poolt on aga peale- ja mahalaadimistööd.
    • Töö spetsiifika: euroalused, mida saab roklaga peale ja mahalaadida. Käsitisi: ühikud, mis ei ületa 30kg ja mõistlikus koguses. Kaup, mida saab kärudega autosse ladustada. Kaup, mida klient saab tõsukiga peale ja mahalaadida.
  • TeenusKolimisteenus – Hõlmab kõiksugust tööd kus on tarvis füüsilist jõudu ehk “tassimist” kas koos transpordiga või ilma. Kolimisteenust saab rakendada kaubaveol, kui on vaja 1 või kahte meest, kus ajakulu on pikem ja tööresurss suurem, ehk Teiste sõnadega pikema töö jaoks

Töömaht

  • Tellimuse esitamisel kirjeldage võimalikult täpselt töömahtu ja spetsiifikat. Näiteks on pikad koridorid, kitsad koridorid, keerdtrepid, kitsad trepid, korruste arve, lifti olemasolu, kas on vajadus platvormkärudes, on vajauds monteerimisteenusel, on vajadus pakkimisteenusel? Kui on keeruline maja üles leida, siis kirjeldage kuidas paremeni uksele ette sõita jne.
  • Töömahu määramine. Kirjeldage kolitavate asjade kogust. Näiteks kuni 30 kasti, kuni 20 kotte, 2 voodit (näiteks mainige kui soovite ise lahti monteerida), 2 kummutit, külmkapp, pesumasin, diivan kahe kohaline ja madrats mida peab kiletama jne
  • Kui kirjeldatud töömahu suurus kõvasti erineb esitatavast eelinfost, siis kolijatel on õigus kas tellimusest loobuda või osaliselt täita, pakkudes eelnevalt alternatiivse aja töö lõpetamiseks. NB! Kui meeskonnal on 4-5 tellimust päevas, ja kui igal objektil on töömaht suurem eelnevalt antud infost, siis kogu päevaplaan läheb viltu ja igal pool toimub hilinemine, mis võib rikkuda Klientide päevaplaane. Kõige hullem, et mõned Kliendid võivad jääda ilma teenust. Palun pöörake suurt tähelepanu töömahu kirjeldamisel.
  • Töömahu muutmine, suurenemine – mitte hiljem kui 24h enne kokkulepitud kuupäeva ja aja kolimisel või transporditeenusel.

Kolimisteenused nädalavahetustel ja õhtune aeg

  • Töötame ka nädalavahetustel ja õhtusel ajal
    • E-R: 08:00 kuni 18:00
      L: 10:00 kuni 18:00
      P: 12:00 kuni 18:00
      Erandjuhudel: kokkuleppel
    • Töötamine esmaspäevast pühapäevani kuni kella 18:00 on tavatariif vastavalt hinnakirjale (rakendub kuni kella 20:00 juhul kui kolimine oli alustatud enne 18:00). Kolimised mille algus on alates 18:00 kuni 23:00 lisandub algtunni hinnale 15% töötunni summast kui hilisõhtune aeg. Alates 23:00 lisandub 30% algtöötunni summast, kui öine aeg.
    • Näiteks kui kolimine oli alustatud tööpäeva sees (kaubik 14m3 ja kaks kolijat – 45 eur töötund) kell 14:00 ja lõppes kell 01:00 öösel, siis arvestus on järgmine:
      • 14:00-20:00 on töötunni tariif 45 eur, peale 20:00 kuni 23:00 lisandub 15% töötunnile ehk 51,75 eur töötund) ja alates 23:00 kuni 01:00 lisandub 30% alg töötunni summast, ehk 58,50 eur
        • 14:00 kuni 20:00. Kokku 6h x 45 eur
        • 20:00 kuni 23:00. Kokku 3h x 51,75 eur
        • 23:00 kuni 01:00. Kokku 2h x 58,50 eur

Kuidas esitatada päringut või tellimust?

  • Kolimisteenuse tellimuse esitamine toimub ainult e-maili kaudu.
  • Telefoni teel tellimusi ei võeta vastu, telefoni teel ainult üldinformatsioon ja konsultatsioon kolimisteenuse kohta.
  • Tellimuse esitamisel:
    • Valige kolimiseks soovitud päev, või sobivate päevade vahemik.
    • Valige sobiv kolimisaeg, või ajavahemik.
    • Sisestage täpne aadress (maja number, korteri number, linn), peale- ja mahalaadi iskohas.
    • Missugune on korrus, kas on lifti olemasolu, kas trepikojad on kitsad või laiad?
    • Kas soovite pakkimisteenust?
    • Kas on vajalik mööbli lahti ja kokku monteerimine
    • Võimalik täpne kirjeldus, mida ja kui palju on vaja kolida (mitu kolimiskasti, mitu koti, mitu mööbliesemet jne)

  • Mööbli ja gabariitsete asjade mõõdud?
  • Valige mitu kolimisspetsialisti soovite. 1 kolimisspetsialisti tellimisel arvestage, et keegi peab aitama. 1 kolimisspetsialisti tellimisel peab töömaht olema mõistal määral.
  • Kas soovite meiega kaasas sõita?
  • Kui Teate, et ligipääs on keeruline Teie maja juurde, siis andke kindlasti märku. Kolijad saavad kiiremini Teieni jõuda.
  • Kolimisel kindlasti organiseerige parkimiskoht, võite üks päev ette trepikoja ukse ette kirja jätta ja paluda, et kolimise päeval, kindlal kellaajal, oleks parkimiskoht vaba. Inimesed on mõistlikud, saavad sellest aru. Võib juhtuda nii, tihti juhtub nii, et pole parkimiskohta, tee on kitsas, autot peab parkima eemale, mis omakorda pikendab kolimisaega ja Teie rahalist resurssi kulu.
  • Võimalikult põhjalikumalt kirjeldades töö ülesannet, saate objektiivse vastuse ajakulu ja hinna kohta. Sammuti hoiate meie ja Teie aega. Tänud = )

Kuidas toimub kolimine väljaspool Tallinna?

  • Arvestatakse kilometraaž meie kontorist (Laki 14a, Tallinn) kuni kliendi kolimise alguspunktini, kolimis lõpp punkt kuni meie kontori Laki 14a. Kilomeetri hind edasi tagasi korrutatakse vastavalt valitud kolimisautole.
  • Kilometraaž Eesti siseselt arvestatakse Regio kaardi järgi http://pump.regio.ee/kaart/
  • Lisandub tunnitöö peale ja mahalaadimisel, vastavalt kolimisspetsialistide kogusest ja auto tüübist

Kui pikalt peaksite kolimisest ette teatama?

  • Suuremad kolimised. Soovitav ette teatada oma kolimisest 1 kuni 2 nädalat ette, sellega me garanteerime kolimise kättesaadavuse Teie poolt valitud päeval ja ajal.
  • Väiksemad kolimised. Soovitav ette teatada 3 kuni 5 päeva ette.
  • Nädalavahetused on alati eelnevalt broneeritud, kuna nädalavahetused on kõige sobivam aeg Klientidele. Soovitame eelnevvalt broneerida.
  • Kuu lõpp on alati ülekoormatud, Klientidel lõppevad rendi lepingud, seetõttu kui soovite kolida kuu lõpus, soovitame eelnevalt broneerida kolimise päeva ja kellaaja.

Mis on kolimisteenuse hinna sees?

  • Kolimisteenuse hinna sees, vastavalt teenusele, on vastav arv kolimisspetsialiste
  • Lihtsama mööbli lahti/kokku monteerimine. Keerulisema mööbli kokkupanek eraldi tellimisel.
  • Kolimisvahendid, tõsterihmad, kinnitusrihmad
  • Pakkimine.
  • Pakkimismaterjal lisa tasu eest (mullikile, pakkimiskile, pappkastid)
  • Peale ja mahatõstmine ükskõik mis korrusele
  • Transport
  • Käibemaks
  • Kiirus
  • Raskete ülesannete lahendamine
  • Ettevaatlikus

Teenuste broneerimine ja broneeringu tühistamine

  • Teenuste broneerimine toimub ainult e-maili teel. Telefoni teel tehtud broneeringutele palume teha kinnituse e-mailile.
  • Broneeringu tühistamine on aktsepteeritav kuni 48 tundi enne kolimise algust.
  • Juhul kui kolijad on jõudnud objektile ja tellimus annuleeritakse kliendi põhjuste pärast, siis klient on kohustuslik maksma 1 tunni tasu Tallinna piires vastavalt kokkulepitud tunnitöö tasule tehtud hinnapakkumises Kliendile.

Kolimisteenus Eestist välismaale ja vastupidi

  • Arvestatakse kilometraaži hind edasi-tagasi vastavalt valitud teenusele
  • Kilometraaž arvestatakse www.google.maps.com kaardi järgi
  • Hinnale lisandub peale ja mahalaadimisaeg vastavalt teenusel
  • Lisanduvad laeva ooteajad, laeva piletid, ööbimised, kiirteede hinnad

Parkimine objektil, parkimiskoht

  • Kolimisel muretsege palun parkimiskoht kolimisautole või luba, mis asuks hoonele võimalikult lähedal, vastasel juhul võtab kolimine palju aega, kuna sõidutee blokeerimine on keelatud.
  • Parkimiskoha organiseerimine on Kliendi vastutus.
  • Juhul kui peale- või mahalaadimisobjektil on tasuline parkimine, siis teenusele lisandub parkimissumma parkimiskviitungi alusel.

Lisainformatsioon:

  • www.uksestukseni.ee lehel päringu täites Klient kinnitab ja nõustub kasutajatingimustega, mis on kajastatud sellel lehel.
  • Kolimisteenuste tunnipõhised hinnad on sätestatud hinnakirjas. Hindadele on käibemaks juba juurde arvestatud . Üldjuhul tehakse igale kolimisele personaalne hinnapakkumine, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
  • Kolimisel muretsege palun parkimiskoht kolimisautole või luba, mis asuks hoonele võimalikult lähedal, vastasel juhul võtab kolimine palju aega, kuna sõidutee blokeerimine on keelatud.

  • Kolitav vara peab olema tellija oma või tellija omab õigust kolitavat vara ühest kohast teise kolida

  • Kolimisettevõte ei ole vastutav vara päritolu üle ning ei sekku varade jagamise küsimustesse. Kolimismeeskond lähtub tellija soovist ning sellega võtab tellija vastutuse varasid ühest kohast teise kolida.

  • Kolitav vara peab mõistlike pingutuste piires mahtuma läbi uste ning muude kitsaste kohtade. Kolimisettevõte ei demonteeri maja- või korteriuksi, aknaid, seinu vms sellekohast eelnevat infot omamata.

  • Kolitav vara peab olema pakitud nii, et see mõistliku käsitlemise ning transpordi käigus ei puruneks. Juhul kui on kliendipoolne pakkimine.

  • Kõik kolitav vara peab olema korralikult pakitud. Kui klient loobub pakkimisest, meie ei vastuta asjade purunemise, määrdumise või mõne muu kriimustuse eest.

Meiepoolne vastutus

  • Kolimisettevõte vastutab laadimise või transpordi käigus tellija varale või hoonele põhjustatud kahjude eest

  • Kolimisettevõte ei vastuta vara purunemise eest, kui see oli tellija poolt ebapiisavalt või valesti pakendatud.

  • Kolimisettevõte ei vastuta tagajärgede eest, mida klient või teised kolimisettevõttega mitteseotud isikud põhjustada võivad (näiteks klient ja kliendi sõbrad aitavad asju laadida), seejuures ei võta kolimisettevõte vastutust kolmandate isikute (kliendi sõprade, abiliste jt isikute) tegevuse üle. See hõlmab kõikvõimalikke materiaalseid kahjusid ning kõikvõimalikke kehavigastusi, mis tulenevad valedest töövõtetest.

  • Pretensiooni saab esitada 3 kalendripäeva jooksul. Hilisemad pretensioonid ei võeta vastu.  Võimalikud vaidlused ja arusaamatused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse olukord vastavalt Eestis kehtivale seadusandlusele.

Start typing and press Enter to search